piektdiena, 2012. gada 8. jūnijs

Saldais ieraksts

Dabā jābūt līdzsvaram, tādēļ pēc ieraksta pavisam bez bildēm seko ieraksts, kas sastāv gandrīz tikai un vienīgi no bildēm. Šodien tika sperts svarīgs un nozīmīgs solis - apvienotais dzemdību nams/"silīte" tika izlidināts vēstures mēslainē. Tagad kaķēni saldi, jo saldi guļ Falko laipni aizdotajā gultiņā uz aitādas.








Redzat? Es taču teicu, ka varu nobildēt nekustīgus objektus! :)

3 komentāri:

  1. Klau, tai bildē izskatās, ka Čorvena īstenībā ir maskējusies trīskrāsu kaķenīte. Tā ir?

    Par saldumu neizteikšos, ar šito var 7 pudeles ar sīrupu pieliet. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Trīs nē, bet divas krāsas ir gan. Vispār jau viņai no sākta gala ir balti pleķīši zem zoda un drusku zemāk par nabu :) Un tagad pati arī sāk apsarmot. Vismaz es tā ceru,ka ne nosirmot no grūtās dzīves manā mājā :)

      Dzēst
  2. Ja ieskatās bildē, rudais arī sit laukā - droši vien no gaismas atkarīgs. bet ar to sirmošanu ir interesanti - man reiz kaķenei piedzima 3 sudrabpel;eki kaķēni ar tumši pelēkām ausīm un ķepiņām... Fantastiski skaisti. Un pēc 2 mēnešiem kļuva glīti melni ar baltām ķepiņām. Tik totālu krāsas maiņu es nebiju redzējusi. Interesanti, kādā virzienā Čorvena dosies :D (krāsas ziņā es domāju).

    AtbildētDzēst