trešdiena, 2012. gada 27. jūnijs

Vismīļākais, vislabākais, vis... vis... vis...

Lai gan Jāņi jau pagājuši, ir sajūta, ka arī blogā bez tik brīnišķīgu svētku pieminēšanas nevar iztikt. Mēs Jāņus nolīgojām no sirds un priecīgi, ceru, ka arī jūs visi tāpat. :)


Kamēr mēs līgojām laukos pie Sidgundas, kaķu pulks palika pieskatīt māju (mēs bijām iejūtīgi - viņu pašapziņu nesagrāvām un neteicām, ka patiesībā visu pieskata Juhans). Svētku sajūtai istabas tika izpušķotas ar meijām, par kurām kaķiem tāds prieks, ka meijas stāv nenovāktas vēl joprojām, lai gan krietni novītušas.


Kaķēniem prieks par Jāņu meijām, man - par manu mīļo, mīļo Uffīti. Uffe ir pats labākais, pats mīļākais, pats sirsnīgākais kaķis pasaulē! Un Nīnas bērniem ir pats labākais onkulis pasaulē.









Es esmu ļoti laimīga, ka tieši Uffe nonāca mūsu mājās pirms dažiem mēnešiem, jo viņš ir MANS kaķis. Man atsūtīts no kādiem īpašiem, ļoti labvēlīgiem kaķu dieviem. MANS Uffe...







Paldies tev, Uffīt, ka tu tāds esi. Mans mīļais orientālais murmulis...




5 komentāri:

  1. Uffe ir kljuvis par taadu skaistu jauneekli!! Nu riktiigs viirieC! :)) Tik miiljas bildiites! Paldies :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, man arī liekas, ka smuks :))) Tikai nedaudz apvēlies, ar kaķēniem no vienām bļodiņām ēdot :)

      Dzēst
  2. Uffīc ir vienkārši BURVĪGS! Viņš pilnībā sagrauj manu priekšstatu par to, kāds ir orientālis.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ā, tad jau tu arī biji tai pulciņā, kas, uzzinot, ko esmu izvēlējusies, šausmās jautāja: "ORIENTĀLI??? Tu gribi orientāli???". Ar izteiksmi kā "Tu gribi vampīru???" :))))

      Dzēst
    2. Tik traki jau nē! :D Bet noteikti bija iespaids kā par šerpāku un kaprīzāku kaķi. Un patiesībā ņaud viņš, vismaz pie Tevis, ne tik ļoti traki daudz :) Un citādi - TIK ĻOTI MĪĻŠ! :))

      Dzēst