otrdiena, 2012. gada 22. maijs

Saule, brīvība un jautrība

Kad sāku rakstīt šo blogu, likās, ka kādā brīdī varētu iestāties radošā krīze tā vienkāršā iemesla dēļ, ka ikdiena ir garlaicīga un vienmuļa, rakstīt īsti nebūs ko... HA! Svētdien atbrauca Ieva (tā, kas ar pušku, tā, kas oficiālais galma fotogrāfs :)), jauki pavadījām laiku, sabildējām mazos špicbukus un HOPĀ! ir jau otrdienas pusdienlaiks un es tikai nupat esmu piesēdusies pie sava svētdienas (tā bija paredzēts) ieraksta.
Beidzot, BEIDZOT ir klāt vasarīgs laiks! Es esmu laimīga, mani rudie suņi ir laimīgi, Uffe un Nīna ir laimīgi... Viens pats Jusis nelaimīgs :)





Pēdējo bildi mans bērns komentāja tā: Nu skaidrs, ka Jusis atpaliek - neviens jau nevar ātri paskriet, ja mēle pa kājām pinas :)))
UffīC izbaudīja pirmos labumus no sava jaunā statusa - tika kopā ar visiem pa īstam ārā, uz terases un pagalmā. Sajūsmai nebija robežu. Līdz brīdim, kad jaunizceptais jauno zemju atklājējs ielīda zem terases un nemācēja vairs izlīst atpakaļ. Bet kam negadās! :)



Tā kā Nīna vēl nav "manā uzticības lokā" ((c) R.de Niro), viņai tiek erzacbrīvība un pastaigas Juhana voljērā. Ja tā ņem, nav ne vainas - gaiss un saule tie paši, priedes arī. Tikai es tā domāju pie sevis - nez ko teiks Jusis, kad atklās, ka viņa voljērs, kā izrādās, ir Nīnas mazmājiņa? :) Nīna, kā jau izbijis lauku kaķis, uzskata, ka kastīte ar granulām ir tikai rezerves variants - visu, ko var, pēc iespējas jānes ārā. Nē, nu man nav pretenziju...




Un nu kārta jautrībai! :)) Jau kādu laiciņu man likās, ka ar Pelmeni notiek interesantas metamorfozes, bet savas šaubas izteicu tikai ģimenes lokā. Šorīt pēc ilgāka pārtraukuma uz kafijas krūzīti bija iegriezusies Baiba un apstiprināja manas aizdomas. Svinīgi visiem paziņoju, ka Plemenis nav nekāds Pelmenis, bet ir Klimpa! :) Ļoti maziņa, mīļa Klimpiņa - pati mazākā no visiem.
Re kā tiem kaķiem - i ne profesoru Kalnbērzu nevajag... :))) Ceru, ka šis nu ir galīgais variants un pēc pāris nedēļām nenāksies konstatēt, ka Klimpa tomēr ir Pelmenis :)
Drīz mazuļiem būs arī vārdi, bet pagaidām vēl pēc numuriem ;)

Kaķenīte Nr.1
Svars: 356g
Vislielākā. Vispūkainākā. Viskuplākajām ūsām. Visslinkākā - actiņas atvēra pati pēdējā :) Šodien jau ir abas plati vaļā, bet svētdien bija koķeti piemiegtas.




Runcītis. Vienīgais. :)
Svars: 342g
Kaķēns, kuru man būtu bijis jāklonē, lai pietiktu visiem gribētājiem.



Kaķenīte Nr.2
Svars: 320g
Krūmu oriks šobrīd ir pazudis (varbūt paslēpies kaut kur dziļāk mazajā ķermenītī un gaida savu laiku), ir palikusi maza, mīļa, prātīga kaķīte. Šodien rādīja, ka ir jau liels zvērs - centās izrāpties no midziņas, sēdēja kā liels kaķis un skatījās uz Baibu. Profesionālis piezīmēja, ka jau fokusē skatienu :) 




Kaķenīte :) Nr.3
Svars: 294g
Klimpa. :) Ļoti rāms zvēriņš, kas ir ierāpies sirdī un klēpī Ulrikai ar visām četrām ķepām. Pat dzimuma maiņa tur nespēj neko sabojāt :




Nobeigumā bilde, kuru Ulrika nosauca: "Nīna - Betmena sieva" :)







10 comments:

  1. KLIMPA! :D
    Bet Juša mēle toč ir baaaaaaigi gara, tā īsti tik no bildēm piefiksēt var :))

    AtbildētDzēst
  2. Burvīgas fotogrāfijas!
    Man vēl aizvien melnūsainā patīkās. Varbūt tāpēc, ka bildēs viņai diezgan plakans ģīmīc. :D Gluži kā manējiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Visplakanākais mūlītis gan ir Klimpai. Bet mazā melnīte arī mana favorīte ;)

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Unnnn kurrrrr tad prrrrroblēma? M? :)

      Dzēst
    2. nav skaidrs,kā lai visu paspēj :D ja kās uzspridzinātu un noasfaltētu man dārzu, būtu krietni vienkāršāk :)

      Dzēst
    3. Bioloģiskās lauksaimniecības piekritēji, piemēram, uzskata, ka izravēt visas nezāles ir slikti. :p

      Dzēst
  4. Nīna tais pirmajās bildēs kā zoodārza eksponāts rižajiem. :D

    AtbildētDzēst