ceturtdiena, 2012. gada 17. maijs

Priecīgas Lieldienas! :)

Šodien bija tā diena, kad Uffe no runča pārtapa par kaķīti. :)
Liels paldies klīnikai "Mazo Brāļu Hospitālis" un dakterim Jānim, jo īpaši. Viss tika veikts tik filigrāni un lietišķi, ka Uffe tā arī nav pamanījis, ka ir par pārdesmit gramiem vieglāks. Viņš, šķiet, ir pārliecināts, ka gluži vienkārši man šodien bija ienākusi prātā dīvaina doma, ka būtu feini pamēģināt, kā ir pagulēt svešā vietā, tas arī viss. Saņēmu atpakaļ savu neko nenojautošo kaķi svaigu kā gurķīti.
Tā ka kopš šī vakara Nīna atkal ir brīvlaista. Bet, neraugoties uz to, kā izteicās viena mana draudzene: nabaga Nīna! Un patiešām - kāpēc neviens nav iedomājies uz situāciju paraudzīties no šāda aspekta? Visi tikai Uffīti žēlo, bet tā īstā sāpe jau ir Nīnai! :)
P.S. Pirms pāris dienām uzzināju, ka orientāļiem kastrācija ietekmējot acu krāsu (tikai nevaicājiet man, lai izskaidroju, kā tas iespējams - man nav ne jausmas). Acis iegūstot zaļāku toni. Ņemot vērā to, kādas ir bijušas Uffes acis līdz šim, man rodas bažas, ka turpmāk mēs naktī modīsimies augšā no spilgtas gaismas, ja Uffe atvērs acis :)

3 komentāri:

  1. Well, vajadzētu kaut ko jauku uzrakstīt, uzsist uz pleca par glīto darbiņu, bet kaut kā roka neceļas... Nabaga Uffīc!
    Vispirms nabaga zvērs "salauza" sevi, integrējās un kļuva par suni, bet tad parādījās Nīna un Co, un nabags kļuva par homofobu, lai apspiestu to aizliegto kaķi sevī. Un tad, lai ciešanu kauss būtu pilnīgs, marsiešu triumfs... un Lieldienas... Es Uffīša vietā dotos uz Strasbūru!

    AtbildētDzēst
  2. tas ir kā - zaļākas? vēl zaļākas nekā šajā bildē? Ultra..........? :DDD

    AtbildētDzēst